11.16.2014

Sper sa va bucurati si peste un an de zile ca suntem condusi de Iohannis Klaus.

Eu nu inteleg de ce trebuie sa ii lasam pe romanii care au plecat din Romania sa voteze, de ce trebuie ca soarta mea sa fie decisa de cei care au parasit Romania si cu siguranta nu au niciun gand de a mai revenii in tara. De ce trebuie el sa imi decida mie, cel care a ramas in tara, soarta? Pentru ce am mai votat daca cei de afara mi-au decis soarta niste perosane care nici macar nu stiu cum e sa stai intr-o Romanie in care timp de 10 ani nu a fost nicio schimbare! Dupa 10 am crezut ca poate va fi o schimbare si cei care merita sa infunde puscaria o vor face dar.... Pentru multi, Klaus Iohannis reprezinta un nou inceput pentru Romania, o viziune mai buna venita din partea unui neamt care chipurile a facut din Sibiu un oras model, iar Victor Ponta este un mincinos care a crescut taxele si care a distrus Romania, dar in realitate eu cred ca cei care au votat in seara asta cu Iohannis se vor destepta abia dupa ce Basescu, de care am incercat sa scapam timp de 5 ani, o sa ramana la fel de puternic impreuna cu Iohannis care e doar un pion. Sper sa va bucururati si peste un an de zile ca suntem condusi de Iohannis Klaus.

0 comments:

Post a Comment