8.05.2014

Mă voi dărui acelora care mă preţuiesc

De obicei îmi încep fiecare lună cu planuri bine stabilite. Pentru că am multe lucruri de făcut şi multe responsabilităţi. Şi, rătăcită printre atâtea planuri, de multe ori uit de mine. Dar, pentru august, planul meu este să fiu fericită. Să fac mai mult ceea ce îmi place, decât ceea ce trebuie. Să mă distrez, să mă bucur de vară, să îmi dăruiesc bucurii şi amintiri frumoase. O să mă redescopăr şi o să caut apropierea de oameni. Mă voi ierta pentru toate decăderile şi neputinţele mele şi o să adaug pe lista priorităţilor vise noi. Voi face ordine în gândurile mele, voi înlătura haosul din mintea mea şi voi renunţa la tot ce îmi aduce mâhnire în suflet. Voi uita că ar trebui să fiu supărată pe anumiţi oameni şi mă voi dărui acelora care mă preţuiesc. Voi spera mai mult, voi crede mai mult, voi ierta mai mult, voi iubi mai mult Voi ce ziceti fetele??

0 comments:

Post a Comment