8.05.2014

Timpul nemilos însă a zburat prea repede

E primul cuvant rostit inca din primele luni ale vietii insa abia odata cu trecerea nemiloasa a timpului inveti sa o pretuiesti si sa ii apreciezi justa valoare.Eu sunt cea mai fericita persoana doar prin faptul ca am cea mai scumpa si draga familie alaturi mereu.Nu cred ca pot compara familia cu ceva.Pot spune doar ca e universul unde am crescut,am invatat sa diferentiez binele de rau,sa respir aerul fericirii,sa imi aleg cu precautie prietenii,sa fiu optimista,sa zambesc mereu,sa nu dau cu piciorul in fericire si cel mai important sa iubesc viata si toate persoanele dragi care fac parte din ea.Scumpa si draga mea Mama!! Anii zbor prea repede de ceva vreme incoace.Parca mai ieri faceai frumoasa varsta de 40 de ani si uite deja ca inca un trandafir s-a scuturat din buchetul vetii tale.Sunt ani in care ai depus dragoste si credinta pentru a ne educa,pentru a ne crea un viitor,pentru e ne vedea realizate,pentru a ne cladi fundamentul demnitatii noastre,ani in care lacrimile tale au fost si lacrimile noastre si bucuriile tale au fost si ale noastre.Timpul nemilos insa a zburat prea repede.Nu m-am putut bucura de o adolescenta avandu-te alaturi de mine.Te–am simtit insa alaturi de mine cu gandul si sufletul.Cand mi-i greu si nu pot vorbi cu tine prefer sa tac si sa nu zic nimanui ce am.Esti unica persoana care stiu ca nu ma va dezamagi niciodata,unica prietena adevarata si unica persoana care si-ar da viata pentru mine.Cu credinta,rabdare si mult optimism ai ajuns sa faci si o varsta frumoasa.Mereu am crezut in tine si capacitatea ta de a invinge raul si de a trece peste toate obstacolele pe care viata ti le ''ofera''uneori.Mereu am fost mandra ca am cea mai buna mama.Mereu am afirmat ca datorita tie am ajuns unde sunt si am educatia de care multi nu au avut parte.Nu toti au norocul sa aiba asa mama ca mine.Ii multumesc Domnului ca a aranjat intotdeauna lucrurile pe fagasul lor.Numai inima ta simte cat dor,pasiune si dragoste se naste atunci cand esti departe,cand iti este greu si nu poti face nimic.Unii cand zic mama se gandesc la clipe fericite alaturi de ea.Eu nu m-am putut mereu bucura de asa momente insa putinele pe care le petrecem impreuna imi dau energia,puterea,optimismul ,dragostea sa merg mai departe facand sa imi bata altfel inima si sa imi curga sangele prin vene cu dragostea altuita de tine inca de mic copil.Poate cand eram mica si nu intelgeam te criticam si eram revoltata.Sa ma ierti mama pentru ca eram copila si imi traiam viata fara griji ,nedorind sa analizez situatiile sau sa inteleg.Acum regret toate momentele care poate trebuia sa fie cele mai frumoase iar eu cu orgoliul meu le stricam intotdeauna.Niciodata nu o sa plang mama ca nu am haine si bijuterii ,ca poate nu am avut destule jucarii pe care mi le doream,cu glas sfant si zguduitor pana in pamint , am sa plang ca nu mi-ai ajuns tu mama nicicand.Tu mai invatat sa ma multumesc cu ce am desi poate e putin.Mereu mi-ai zis ca merit mai mult insa pentru acest''mult'' trebuie sa muncesc din greu.Tu mi-ai insuflat dragostea pentru Domnul si de tot ceia ce e mai frumos si sublim.Toata munca ta Domnul ti-o va rasplati.Sunt sigura ca nu ai facut nimic in zadar,ca toata munca,noptile nedormite,lacrimile tale iti vor fi rasplatite.Tu esti totul pentru mine :primul gand dimineta si ultimul seara.Sa fii sanatoasa,fericita,iubita,respectata,inconjurata de oameni dragi si buni,sa nu plangi niciodata pentru ca nu meriti,sa ai prieteni adevarati in preajma si mult,mult noroc. Domnul sa te calauzeasca si sa iti binecuvanteze fiecare clipa.Fii mereu asa puternica cum ai fost si cum mai invatat si pe mine sa fiu.Noi nu avem probleme niciodata, noi avem doar solutii si lucruri bune de facut.Fii mereu tanara la chip si suflet desi anii sunt impotriva ta.

0 comments:

Post a Comment