8.05.2014

Până acum pe unii i-am facut foarte fericiţi

Intr-o zi frumoasa de iarna acum 22 de ani am venit pe lume ca sa fac fericite mai multe persoane.Pana acum pe unii i-am facut foarte fericiti,pe altii intr-o anumita masura,dar nu regret nimic din ceia de timp de 22 de ani am reusit sa fac.Multumesc Domnului ca exist,ca iubesc,ca traiesc la maxim fiecare clipa.Multumesc parintilor ca mi-au dat viata,m-au educat,m-au sustinut mereu si m-au facut sa iubesc viata.Multumesc surorii mele dragi fara de care viata mea nu ar fi fost atat de frumoasa si colorata,care mi-a insuflat mereu incredere si multa forta.Multumesc cumnatului meu care a stiut mereu sa ma faca sa zambesc chiar si atunci cand viata nu a fost atat de buna cu mine.Multumesc bunicilor mei pentru care sunt o bucurie atunci cand le calc pragul,mai ales de sarbatori.Multumesc prietenilor mei scumpi care mi-au facut viata mai frumoasa,care ma iubesc si imi sunt alaturi indiferent de situatii.Multumesc profesorilor dragi care m-au educat,sustinut si mi-au format fundamentul demnitatii,crezand mereu in capacitatile mele.Multumesc colegilor mei alaturi de care am petrecut clipe frumoase si am trait poate cele mai intense emotii.Multumesc celor care ma cunosc si stiu mereu sa ma faca sa zambesc ,schimbandu-mi lacrima in bucurie.Multumesc celor care au stiut sa plece la timp din viata mea,atunci cand au inteles ca nu mai fac parte din ea.Multumesc celor care desi am incercat sa ii scot din viata mea din anumite greseli ei au ramas ca sa ma faca sa inteleg anumite lucruri.Multumesc tuturor celor care ma cunosc si care nu am incetat niciodata sa imi fie alaturi.Multumesc celor dragi care din pacate nu sunt azi printre noi dar sunt sigura ca de acolo de sus ma vor veghea mereu,sprijinindu-ma.Multumesc voua celor care azi nu ati uitat de mine.Sa aveti parte de tot ceia ce va doriti si voi si de tot ceia ce imi doriti si mie.Sunt deja 22 de ani dar pentru mine sunt abia inceputul

0 comments:

Post a Comment